Hvad kan vi hjælpe dig med?

Top Spørgsmål

Hvordan opretter jeg en reklamation?

Har du modtaget et defekt produkt, eller er det gået i stykker under transport, kan du altid oprette en reklamation. Send os en mail med dit ordrenummer, f.eks. 130000 og beskrivelse af skaden. Vedhæft billeder af reklamationen, og send mailen til info@elkarainwear.dk 

 

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Du kan returnere din vare i op til 14 dage efter, du har afhentet den. Varen skal være ubrugt og i samme stand, som da du modtog den, med originale hangtags og emballage.

 

Udfylde den returseddel der lå i pakken. Har du mistet den, så klik her for at printe en tom returseddel. Når du vil returnerer en vare, skal du selv betale returforsendelsen medmindre andet er aftalt. Varereturneringen skal sendes til den vedlagte adresseseddel. 

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende

 

Hvad koster det at returnerer en varer?

Du betaler selv for returforsendelsen medmindre andet er aftalt. Vores system håndterer ikke ombytningsvarer. Ønskes en anden vare bedes du derfor oprette en ny ordre.

 

Kan jeg bruge flere rabatkoder på en ordre?

Rabatkoder kan ikke kombineres, så det er ikke muligt at bruge flere rabatkoder på en ordre.

 

Kan jeg tilføje et produkt til min ordre?

Du kan desværre ikke tilføje produkter til din ordre, da vi ikke har mulighed for at hæve flere penge fra dit kort end du har givet tilladelse til i første omgang. Hvis din ordre ikke er blevet sendt, kan du altid oprette en ny ordre og tilføje en kommentar - tillægsordre til ordre xxxx. Så vil vi forsøge at sende samlet, så betaler fragt en gang. 

Kontakt os: 
Har du spørgsmål, så kontakt os gerne! 

 

Skriv til os:

Udfyld af kontaktformular her


Telefon: 97 14 24 22
Opkaldet betales af egen operatør og ikke ELKA.

 

Åbningstider:
Mandag - fredag: Kl. 08:00-16:00